2016(e)ko urriaren 7(a), ostirala

DATU BILKETA ETA ANALISIA





Resultado de imagen de dibujo chica pensando

Nire irakaskuntzaren ebidentziak bildu aurretik ausnatu nuen noiz nola norekin... ikasten dudan. Lehenengo pauso hau ez zitzaidan kostatu baina nire ikaskuntza nola irudikatu jada ez zen hain erraza izan. Taldean erabaki genuen gure irakaskuntza irudikatze zuten argazkiak nahiz bideoak klasera eramatea partekatzeko eta elkar eztabaidatzeko. Ezin nuen soilik elementuetan, pertsonetan edo tokietan fokalizatu hori dela eta era guztietako argazkiak atera nituen.

Argazkiak atera nituen (tatamiari, etxeko liburutegiari...) eta beste argazkiak mugikorretik, sare sozialetatik edota argazki albunetatik atera nituen. Azken finean niri pertsona bezala eragin didan horok suposatu du nolabaiteko ikaskuntza eta eragina izan du.

Geroago taldekide guztion karkografiekin bideo bat egitea pentsatu genuen, honela arderdi digitala ere jorratu genezakeen.

Honelako ikerketa bati esker ohartu naiz benetan zer nolako eragina daukan eskolaz aratago ematen den ikaskuntzak. Nire ikuspuntutik transferigarritzasun bidirekzionala ematen da. Eskolan ikasten dena kalerako baliogarria da, baina hare eta gehiago eskolatik at ikasitakoa guztiz erabilgarria da eskolan.

 Taldean egon ziden eztabiden grabaketa: 

https://soundcloud.com/irene-loureiro/audioa

iruzkinik ez:

Argitaratu iruzkina